Skip to content

Ricoloop

augustus 16, 2010

Twee blogs op één dag, waar gaan we dat schrijven. Die kerel heeft tijd zat zeker…
Geheel toevallig ben ik beatbox filmpjes aan het zien geweest op youtube. Van het een komt het ander en voor ik het goed besefte zat ik op beatbox battle tv en daar trof ik Ricoloop aan. The “living musicbox” – zoals ze Ricoloop uit Berlijn ook wel durven noemen – gebruikt een kleine synth, een melodica , een loopmachine en zijn eigenste vocale percussiesysteem om een vette performance neer te zetten! Lekker!

2 reacties leave one →
  1. augustus 22, 2010 6:41 pm

    nice nice!I like!mijn respect voor mannen die dwarsfluit spelen gaat omhoog🙂

Geef een reactie

