Skip to content

skatecontest @ bowl

september 22, 2010

Het is ondertussen al twee weken geleden. Maar voorlaatste zondag was er een skatecontest in de Bowl van Kortrijk. Ik was van de partij omdat ik vermoedde dat ik er wel leuke “action-pics” op de lens zou kunnen zetten. Hieronder tref je er alvast ene aan, als ik tijd en zin heb zet ik de rest misschien wel op mijn flickr account!

2 reacties leave one →
  1. september 22, 2010 2:38 pm

    Fraai beeld ….

  2. oktober 12, 2010 10:16 am

    zopas wat andere foto’s afgewerkt en op mijn flickr geplaatst: http://www.flickr.com/photos/lfrlfr/sets/72157625022884095/

Geef een reactie

