Skip to content

Eyes wide open…

februari 15, 2011

Een tijdje geleden ging ik op een van de meest bekende sociale netwerkvia Facebook in op een oproep van Markus Neuert. Hij riep bloggers op om een review te schrijven voor zijn nieuwste telg: “Eyes wide open, the making of Cyclepassion“. Aangezien alles wat met fietsen te maken heeft mij wel interesseert stuurde ik de link van mij blog door…

Twee weken later zat er een DVD in mijn brievenbus. Die dvd nam ik mee naar een W-evilgem fixed avondje. Het plan was om samen met de fietsliefhebbers uit het Wevelgemse het dvd’tje te bekijken. De chocomelk en klaaskoeken waren heerlijk! (thx S.) Maar was de “making off “van de cycle passion kalender even lekker? Laat ons zeggen dat de chocolademelk verleidelijker was dan de film. We waren nog geen tien minuten ver of we kwamen tot de conclusie dat de dames die poseerden voor de lens, hoogstwaarschijnlijk stukken beter presteerden op de weg, in het veld of op de piste. Bovendien hadden de kledij en de tonnen make-up die de dames over zich kregen enkel slechte invloed op de pure schoonheid die ze uitstralen wanneer ze in volle actie het uiterste uit hun lichaam en hun fiets halen. Bijgevolg werd het filmpje al snel op stop gezet en over gegaan naar de planning van onze ride naar Parijs en een brainstorm voor een langere trip in het begin van augustus!

The making of cycle passion is bijgevolg een aanrader voor mensen die graag naar de making of van een kalender kijken…

No comments yet

Geef een reactie

